Activiteitencommissie

De Activiteitencommissie organiseert verschillende activiteiten om de vereniging het hele jaar door, ook buiten verkiezingstijd, zichtbaar te laten zijn. Zeker in campagnetijd kan de commissie een helpende hand altijd gebruiken.

Bestuur

Het bestuur zorgt voor het goed functioneren van de afdeling Wijk bij Duurstede. Een paar keer per jaar organiseert het bestuur de algemene ledenvergadering, waarop besluiten genomen worden. Bijvoorbeeld over het vaststellen van het verkiezingsprogramma, het benoemen van commissies etc.

Rijk van Geijtenbeek en Marc Gnodde

Fractie

De fractie van D66 Wijk bij Duurstede wordt vanaf mei 2017 gevormd door fractievoorzitter Rijk van Geijtenbeek (o.a. Financiën, Zorg en Toerisme) en Marc Gnodde (o.a. Onderwijs, Milieu en Ruimtelijke ordening). Zij worden ondersteund door steunfractielid Aart van Veen. Lees meer over de taakverdeling binnen de fractie.

Kandidatenlijst 2018

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 heeft de afdeling D66 Wijk bij Duurstede een mooie lijst samengesteld.

Marc Gnodde legt de belofte af bij burgemeester Tjapko Poppens - 23 mei 2017

Oud-volksvertegenwoordigers

Deze personen hebben de afgelopen jaren D66 vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Wijk bij Duurstede.